Werkwijze Lean Services

Lean Services helpt alle soorten organisaties om beter te presteren met minder middelen. Een Lean Services traject leidt tot een toetsbare sprong in de prestaties, vaak tientallen procenten groot. De investering die u doet in een Lean Services verbetertraject verdient zichzelf dus altijd terug.

Onze kracht is niet dat wij thuis zijn in uw sector. Onze kracht is dat wij uw managers en medewerkers leren hoe zij zelf kosten kunnen besparen door in kortere tijd een beter product te leveren. Vaak wordt gedacht dat het verhogen van de kwaliteit meer geld kost. Onze praktijk wijst uit dat het verband omgekeerd ligt. Hoe meer kwaliteit hoe lager uw kosten. En hoe hoger het werkplezier van alle medewerkers, want kwaliteit leveren is motiverend. Blije klanten - Toenemend werkplezier - Dalende kosten. Dat is Lean! Meer weten over onze aanpak? Kijk bij hoe.

Business case Gemeente Almelo

Hoofd Vastgoed en Belastingen:
Ton Vervoort
“Mijn mensen hebben weer plezier in het werk. Het En& traject is een investering in de toekomst met rendement op korte termijn. Dat spreekt me aan!”
Teamleider Belastingen en Geo:
Rudy de Ceuninck van Capelle
“We werken aantoonbaar efficiënter en er is sprake van minder bureaucratie.”
Professionals op de werkvloer:
Patrick, Marjon, Femke, Ine, Gonny en Petra
“Het is een mentaliteitsverandering. We hebben focus op de behoeften van de burger en weten veel beter van elkaar wat we nodig hebben om het goed te doen.”

"Medewerkers hebben weinig weerstand tegen verandering. Wel tegen veranderd worden. En vaak nog terecht ook."

Andree de Miranda